mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Gáll Zsolt
Insomnia Middle East WLL
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Fotópályázat a Funzine-tól és a MOME-tól
2012-01-09 14:29 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Budapest hangulatait bemutató alkotásokkal lehet nevezni a FUNZINE és a MOME közös pályázatára. A jelentkezési határidő január 25.

A Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME) Média Intézete és a FUNZINE Magazin 2011 decemberében közös pályázatot írt ki "A kerület, ahol élek" és "Budapest hangulatai" témakörökben - olvasható a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközleményben.

Az első témakörben olyan 3-5 perces mozgóképes pályamunkákkal nevezhetnek az alkotók, amelyek szabadon választott technikával készülnek (legyen az stop-motion, fotókból összeállított klip, mozgóképes etűd, zenére komponált vagy "no comment" feldolgozás, madártávlatból vagy köztéri szobrok perspektívájából, taxiból vagy egy séta során rögzített anyag), de lényeges, hogy az alkotó saját ötlet alapján, egyéni látásmódban dolgozza fel Budapest egyik általa választott kerületét.

A "Budapest hangulatai" témakörben a város életének egy-egy jól elkapott pillanatképével lehet nevezni, akár telefonnal készült alkotásokkal is. Ez utóbbira a FUNZINE külön hangsúlyt fektet, hiszen a közelmúltban elindította saját natív alkalmazását és mobil webes applikációját is. "Célunk, hogy nívós és innovatív képzést kínáló egyetemek támogatásával, mint amilyen a MOME is, felkaroljuk a fiatal tehetségeket, és lehetőségeinkhez mérten mi is alakítsuk Budapest városimázsát. Magyarország legnagyobb idegen nyelvű kulturális médiumaként felelősséget érzünk azzal kapcsolatban, hogy bemutassuk Budapest sokszínűségét és különleges hangulatát, nemcsak a hazánkba érkező vagy itt élő külföldieknek, de magyar olvasók számára is." - mondta Huszti Gergely, a FUNZINE főszerkesztője.

A nyertes pályázókat a FUNZINE értékes ajándékokkal jutalmazza, valamint megjelenést biztosít számukra a Budapest FUNZINE magazinban, illetve a szakmai zsűri által legjobbnak ítélt pályamunkákat kiállításon mutatja be a nagyközönségnek.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!