mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Fehér Marton
Fehér Márton
Online Marketing Akadémia
Tréner, Google-szakértő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Daily Mail a legnépszerűbb netes újság Európában
2012-01-19 14:01 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az európai internetezők csaknem fele (47,8%) látogatja rendszeresen az újságok portáljait, a legtöbben a Daily Mailt, a Guardiant, a török Hürriyetet és Milliyetet, valamint a német Bildet olvassák.

2011 novemberében összesen 379,4 millió 15 évesnél idősebb európai csatlakozott az internethez, ebből 181,5 millióan olvastak internetes újságokat. A Daily Mail portálját (Mail Online) 20,1 millióan látogatták a hónap során, míg a Guardian 15,7 millió, a Hürriyet 10,4 millió, a Bild 9,6 millió egyedi látogatót vonzott. A top 5-be a szintén török Milliyet weboldala fért még be 9,6 millió novemberi userrel - derül ki a comScore felméréséből.

A kutatás arra is fényt derített, hogy milyen oldalakat látogatnak az európaiak, mielőtt egy webes napilapra tévednének, vagyis hogy honnan találnak el az újságok site-jaira az olvasók. Talán nem meglepő módon e tekintetben a Google végzett az első helyen, a keresőóriás a top 5 netes lap látogatásainak 12 százalékát generált a tavalyi tizenegyedik hónapban. Az már figyelemre méltóbb, hogy a Facebbok is egyre jobban áll ezen a téren, a maga 10 százalékos mutatójával a második helyet szerezte meg. Érdekes, hogy például a Milliyet esetében a Facebook a látogatások 18,9 százalékáért felelős.

A legnagyobb európai internetező közösség immár Oroszországé, innen 52,5 millióan csatlakoztak a világhálóhoz 2011 novemberében, s ezzel letaszították a trónról Németországot. A legkiváncsibbnak talán a török internetezők mondhatók, akik átlagosan 3845 weboldalt tekintettek meg fejenként a vizsgált időszakban. A legelkötelezettebbek továbbra is a hollandok, ők töltötték el ugyanis a legtöbb időt (fejenként átlagosan 34,3 órát) a világháló előtt novemberben.

Az európai internet királya egyébként továbbra is a Google, amelynek oldalait 347,3 millió egyedi látogató, vagyis a teljes online szféra 91,5 százaléka tekintette meg. A Vkontakte nevű orosz közösségi oldalon töltötték el a legtöbb időt, átlagosan 7,3 órát a felhasználók.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!