mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Berényi Konrád
Berényi Konrád
Onlinemarketing.hu Kft.
vezető tanácsadó


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Egyre sikeresebb a Mail Online
2012-07-25 12:23 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Daily Mail & General Trust híroldala, a Mail Online először lett profitábilis júniusban.

A tavalyi év hatodik hónapjához mérve 80 százalékkal nőttek az oldal bevételei. A progresszió első sorban a hirdetésekből ered (30 millió angol font).

A Mail Online már jó ideje az Egyesült Királyság legnépszerűbb híroldala, és a comScore piackutató vállalat kimutatásai alapján év elején megelőzte a New York Times-t, így az angol nyelvű hírportálok között is elsőnek mondhatja magát. A remek júniusi eredmények szoros összefüggésben vannak a Labdarúgó Európa-bajnoksággal. "Számítottunk rá, hogy a nyár folyamán több mint háromnegyedével meghaladjuk a tavalyi bevételeket, kellemes meglepetés volt, hogy ez már júniusban megtörtént" - mondta el a Mediaweek önmagát megnevezni nem kívánó forrása.

Az elmúlt öt évben intenzíven növekedő oldalt kevesebb mint 30 brit, 20 New York-i és 10 Los Angeles-i szerkesztő működteti. Tavaly a Mail Online bevétele 16 millió font volt. Idén májusban Martin Clarke laptulajdonos azt nyilatkozta, hogy az idei bevételt 25, a jövő évit 45, a 2017-est pedig 100 millió fontra becsülik a cég szakértői - írja a Media Week.

Ezek az eredmények szöges ellentétben állnak a DMGT nyomtatott sajtó területén mutatott teljesítményével. Itt 26 százalékos volt a visszaesés az egy évvel korábbi bevételekhez képest. Ezek a veszteségek valamelyest beárnyékolják a figyelemreméltó digitális eredményeket.

A Mail Online naponta átlagosan öt és fél millió látogatót vonzott májusban. A napi felhasználók egynegyede mobilon keresztül olvasta a portál híreit, és átlagosan 24 percet töltött az oldalon. Guy Zitter, a Mail Newspapers igazgatója a hónap elején azt nyilatkozta, hogy a Mail Online hirdetési bevételei még mindig messze vannak a lehetséges maximumtól, mert a bevételek kétharmada még mindig az Egyesült Királyságból jön, míg az olvasók kétharmada nem a szigetország lakója.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!