mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hámori Barbara
Hámori Barbara
Content House
vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Mérőeszköz szponzoroknak
2012-07-26 12:20 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A márkák képesek lesznek mérni olimpiai szponzorációs kampányaik online hatását, hála a napokban megjelenő adatmegjelenítőnek és Twitter nyomkövetőnek.

A szoftverek fejlesztői a közösségi média monitorozásával foglalkozó Brandwatch és MediaCom Worldwide sportmarketing divíziója, a MediaCom Sport.

A BuzzBoard olyan márkák közösségi mediás említéseit számolja össze és jeleníti meg, mint a Panasonic, a BA, a Samsung, a BP, McDonald's, a Coca-Cola és a Visa. Az Olimpiai Szponzorok Twitter a közösségi média monitorozását ötvözi a MediaCom Sport teljesítménymutatójával. Utóbbi eszköz a szponzorok nevének említése mellett egyéb változókat is mér (márkakedvelés, elérés hatékonysága, stb.), és rangsorolja őket - adta hírül a MediaCom közleménye.

A hamarosan kezdődő játékok a közösségi média történetének legnépszerűbb sporteseményének ígérkeznek. London minden bizonnyal számos rekordot fog megdönteni e területen. "Az elmúlt években rengeteg szponzorációs pénzt költöttek el a márkák. A közösségi médiás sportfogyasztás növekszik, így az új eszközök rendkívül fontosak, mert percről-percre ellenőrizhetővé teszik a folyamatokat. Hasonló adatmegjelenítőt készítettünk a 2012-es Super Bowlra, és azt tapasztaltuk, hogy nagyon fontos, hogy a márkák azonnal tudjanak reagálni az eseményekre. Ki kell tapasztalgatniuk mi működik jól, és mi nem. Nem elég összegyűjteni az információt és ülni rajta. Valós idejű kommunikációval kell reagálni rá" - mondta el Giles Palmer, a Brandwatch vezérigazgatója.

"Hisszük, hogy a sportszponzoráció ma is egy hasznos és hatékony kommunikációs csatorna a cégeknek. Ehhez a márkáknak módot kell találni, hogy értékeket képviselve használhassák és folyamatosan ellenőrizniük kell saját tevékenységüket is" - tette hozzá Márcus John, a MediaCom Sport vezetője.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!