mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kandikó József
Dr. Kandikó József
Edutus Főiskola
Főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Felezi a reklámokat az InfoRádió
2012-08-31 15:08 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

2012. szeptember elsejétől új, közösségi hullámhosszra, a 88,1 Mhz-es fővárosi frekvenciára költözik az InfoRádió.

Magyarország első és azóta is egyetlen hírrádiója júliusban a Médiatanács pályázatán nyerte el az új, 12 évre szóló, közösségi médiaszolgáltatási jogosultságot. A közösségi rádióknak speciális karakterisztikájú műsort kell vállalniuk, viszont nem kell médiaszolgáltatási díjat fizetniük. "Az InfoRádió műsorszolgáltatási szabályait nem kellett átalakítani, hiszen eddig is száz százalékban közszolgálati jellegű műsort sugárzott, kizárólag szöveges tartalmában csak hír és információ szerepelt, semmilyen zenei programot és szórakoztató műsort nem közvetített. Fontos különbség viszont, hogy a közösségi frekvencián csak felére csökkentett időtartamban, azaz óránként hat percben szerepelhet klasszikus reklám" - mondta el ezzel kapcsolatban Módos Márton ügyvezető igazgató a Mediainfo.hu-nak.

Az elmúlt 12 évben az adó Pulitzer-emlékdíjat és négy Superbrand minősítést is kapott, a patinás, sok tekintetben etalonnak számító brit közszolgálati médiatársasággal, a BBC-vel pedig stratégiai szövetséget kötött.

A tárgyilagos, híreket és információkat közlő, kommentárokat mellőző csatorna gyorsan a döntéshozók és véleményformálók vezető rádiós információforrásává vált. A hallgatók a negyedórás hírszolgáltatás révén a nap bármely szakában rövid idő alatt átfogó és hiteles képet kaphat Magyarország és a világ legfontosabb híreiről, az Aréna című napi egyórás beszélgetős műsor pedig az elmúlt években az ország egyik legtöbbet idézett rádióműsora lett. Az Ipsos év elején publikált kutatásából is kiderült, hogy a rádiók közül (a Kossuth, a Petőfi és a Gazdasági Rádió mellett) a legfelsőbb társadalmi réteg az InfoRádiót tartja fontosnak a munkája elvégzéséhez, általános tájékozódáshoz fontos információkhoz való hozzájutáshoz.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Elérés (Reach)

Exkluzív break

Break

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. november 20-21.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

IT Manager
[2019-08-06]
Projektmenedzser
[2019-08-06]
tovább  
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!