mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Magyar Judith
Magyar Judith
SAP AG
kommunikációs igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Itt a PC vége?
2012-11-23 12:16 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Bár az asztali számítógép utáni korszaknak nem lehet hivatalos kezdete, az idei ünnepi időszak jó közelítéssel válhat valami ilyesmivé.

Az NPD DisplaySearch felmérése szerint ugyanis 2012 negyedik negyedévében a táblagépek eladása meghaladja a laptopokét, legalábbis az Egyesült Államokban.

A piackutató 21,5 millió eladott tabletet vár a szóban forgó időszakban Amerikában, ami jócskán túlszárnyalja azt a 14,6 milliót, amit a laptopok esetében jósolnak. 2013 lesz tehát az első olyan év, amikor több táblagépet fognak venni a fogyasztók, mint laptopot az USA-ban. Globálisan egészen 2015-ig vezetnek majd a régebbi modellek.

Az Egyesült Államokban segíti a folyamatot, hogy a háztartások többségében (70%) már van személyi számítógép, ráadásul divat is lett a különféle "kütyük" használata. A tabletpiacon az árcsökkenés is beindult, számos gyártó számára a 200 dollár alatti fogyasztói ár a cél - írja a Mediapost.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!