mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kosár Zoltán
Kosár Zoltán
Media Balance Kft.
értékesítési igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Új csatornák és portálok az Atmediánál
2012-11-23 17:06 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A sales house lengyelországi szárnya értékesíti többek között a Cartoon Network és a Boomerang gyerekcsatornák reklámidejét is.

A megállapodás értelmében 2013. január 1-jétől a lengyel Atmedia fogja értékesíteni a Turner Broadcasting gyerek portfólióját, mely a Cartoon Network és a Boomerang televíziós reklámidejét és online felületeit foglalja magában. Az Atmedia 2009 áprilisa óta értékesíti a TCM csatorna reklámidejét, amely szintén a Turner Broadcasting tulajdonában van.

A Cartoon Network jelenleg a legnézettebb gyerekcsatorna Lengyelországban a 4-12 évesek körében (SHR 6,5%, 2012. október, Forrás: Nielsen Közönségmérés). Mindemellett a Boomerang 1,5 százalékos közönségarányt ért el ugyan ezt a célcsoportot vizsgálva.

A lengyel földi sugárzású csatornák nézettsége évek óta csökken, azonban a 2012. évi digitális átállás fokozta a nézői fragmentációt. Mind a tematikus csatornáknak, mind az Atmediának, mint a tematikus csatornák legnagyobb értékesítőháza, előnyére válik ez a piaci tendencia - tette hozzá Marcin Boroszko, az Atmedia Csoport vezérigazgatója.

Emellett az Atmedia további lengyel weboldalakkal is megkezdte együttműködését, amely alapján az Atmedia fogja értékesíteni az egyik legnagyobb lengyel honlap, a Wirtualna Polska felületén lévő videó hirdetéseket és a Vodeon vállalat új, filmeket és sorozatokat tartalmazó VOD szolgáltatását. A megállapodásnak köszönhetően az Atmedia VOD csomagjának elérése 8 millió felhasználóval bővül.

"A lengyel online videópiac 40 százalékkal, azaz 17 millió euróval nőtt ebben az évben. 2013-ban hasonlóan dinamikus növekedésre számítunk, melyből jelentős profitot várunk" - nyilatkozta Marcin Boroszko.

A cég online portfóliójában közel 50 weboldal, több mint 20 VOD szolgáltatás és 5 mobil applikáció található. A vállalat online bevétele 60 százalékkal nőtt a január és szeptember közötti időszakban, s ezzel jelentős bevételi forrássá lépett elő.

Egyidejűleg a több mint 50 csatornából álló televízió portfóliójának nézettsége is 7 százalékkal nőtt (SHR 14,2%, 16-49 évesek).

Nemrég röppent fel a hír, mely szerint letarolná Lengyelország évi 192 millió eurós tematikus tévépiacát a két nagy kereskedelmi csatorna, a Polsat és a TVN, mégpedig nem új csatornák indításával, hanem értékesítési együttműködések révén. Ez elsősorban a piacvezető Atmedia pozícióit gyengítheti.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!