mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kántor Kata
Kántor Kata
GfK Hungária Kft.
média szektormenedzser


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Szakított a Facebook és a Zynga
2012-12-04 10:12 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Valaha az online iparág "álompárjának" titulálták a vezető közösségi oldalt és a Farmville fejlesztőjét. Az együttműködésnek teljesen nincs vége, de új alapokra helyeződik.

A vállalatok a múlt héten nyújtottak be dokumentumokat az amerikai tőzsdefelügyeletnek, amelyekből kiolvasható, hogy véget ér az a 2010-ben indult együttműködés, ami sokak szerint a Zynga számára kivételezett státuszt adott a Facebookon.

A hírre a játékfejlesztő részvényárfolyama 12 százalékkal zuhant meg, a közösségi oldalé nem változott számottevően.

A lépéssel a Zynga szabadabban fejlesztheti saját játékplatformját, viszont többé nem népszerűsítheti alkalmazásait az 1 milliárdos felhasználótáborral rendelkező website-on, saját oldalának látogatói pedig nem tudják Facebook profiljukkal összekötni ottani tevékenységüket.

A játékok továbbra is elérhetők lesznek a Facebookon, de promóciók nélkül - közölte a Reuters.

Az utóbbi időben a Facebook bevételének 15 százalékát köszönhette a Zynga játékosainak, az arány fordított esetben azonban 80 százalékos.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!