mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Balogh Erika
Balogh Erika
Insomnia Reklámügynökség
stratégiai tervező


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Super Bowl: nem született újabb nézettségi rekord
2013-02-06 10:33 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A magyar idő szerint hétfő hajnalban rendezett Super Bowl, azaz a profi amerikaifutball-bajnokság (NFL) döntője a várakozásokkal ellentétben nem döntött nézettségi rekordot az Egyesült Államokban.

A Nielsen Company kimutatásai szerint 108,4 millióan ültek le a képernyők elé megtekinteni a Baltimore Ravens és a San Francisco 49ers összecsapását, amelyet előbbi csapat nyert meg 34-31-re - közölte az AP.

Az NFL nagydöntője az elmúlt három évben sorozatban rekordot döntött, ugyanis a tavalyi New York Giants-New England Patriots finálét 111,3 millióan, a tavalyelőtti a Green Bay Packers-Pittsburgh Steelers találkozót 111 millióan, előtte egy évvel pedig a New Orleans Saints-Indianapolis Colts Super Bowl meccset 106,5 millióan nézték az Egyesült Államokban.

Ennek megfelelően egyébként tavaly átlagosan már 3,5 millió dollárért kelt el 30 másodpercnyi reklámszpot a közvetítés ideje alatt.

A mostani mérkőzés minden idők harmadik legnézettebb televíziós műsora lett a tengerentúlon, a rekorddöntés elmaradása betudható a bő félórás áramszünetnek is, ami a New Orleans-i helyszínen a Mercedes-Benz Superdome-ban bekövetkezett a meccs alatt.

Az örökranglistán ötödik helyre csúszott vissza az első olyan műsor, amely nem Super Bowl. A MASH című tv-sorozat 1983-as záróepizódját 105,97 millió néző tekintette meg.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Break

Reception Share (RSH%)

Coverage (COV)

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!