mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hámori Barbara
Hámori Barbara
Content House
vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Toronymagasan vezet a Facebook Németországban
2013-02-11 13:47 [Marketinginfo.hu]

A közösségi média hozzáféréssel bíró 46,4 millió német internetfelhasználó közül, 38,6 millió a Facebookot látogatta- derül ki, a Comscore kutatásából.

A 2012 decemberében végzett felmérés alapján, a hónap során 38,6 millió egyedi látogatót vonzott, a legnépszerűbb közösségi site, míg a második helyen a Google+ végzett- mindössze 5,6 milliós látogatottsággal.

A mandmglobal beszámolója szerint csak a harmadik helyen található német portál, a Xing, amelyet 4,2 millió felhasználó keresett fel. A negyedik a szintén német Stayfriends (3,5 millió), amelyet a Twitter (3,1 millió), az orosz nyelvű Odnoklassniki (2,9 millió), az Ask.fm (2,8 millió) és a LinkedIn (2,7 millió) követ. A top 10-be tartozott még a Tumblr (2,6 millió) és a Wer-kennt-wen (2,5 millió).

Németország, a negyedik legnagyobb hirdetési piac globálisan, az USA, Kína és Japán mögött. Az országra jellemző trend, hogy -a Smartclip tavalyi kutatása szerint- a német internetezők 26%-a mindig jelen van online is, miközben tévézik és majdnem kétharmaduk gyakran használja az internetet tévénézés közben.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!