mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kádár Tamás
Kádár Tamás
Sziget Kft.
cégvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Megújult a Vidék Íze és a Diéta & Fitnesz
2013-03-18 11:33 [Médiainfó]

A Geomédia Kiadó portfóliójának két tagja is tartalmi és formai rácfelvarráson esik át.

A Vidék Íze húsvéti száma már az új formátumban jelenik meg. "Minden terméknek bizonyos időközönként meg kell frissülnie annak érdekében, hogy kiszolgálja az időközben megváltozott fogyasztói és piaci igényeket, illetve megtartsa és növelni tudja elégedett fogyasztói számát, piaci részesedését"- nyilatkozta Vékey Zoltán, a Geomédia Kiadó egyik termékigazgatója. A tartalmi megújulás jegyében több olvasnivaló, garantáltan kipróbált receptek, valamint konyhai fortélyok, sütés-főzési praktikák jellemzik mostantól a magazint. A legfrissebb, húsvéti szám megjelenését egy nyereményjáték is kíséri - írja a kiadó közleménye.

Az ugyancsak geomédiás Diéta & Fitnesz szintén jelentős változáson esett át, mely az elmúlt egy év folyamatos munkájának eredménye. "A Diéta & Fitnesz az egyetlen olyan
életmód magazin a hazai lappiacon, mely még havonta képes megjelenni és auditált eladási adatokkal bír" - nyilatkozta Horváth Dorka, a lap termékigazgatója. Mint elmondta, a mintegy 40 ezres olvasótáborral bíró újság szinte teljesen átalakult az elmúlt évben. Túl a látványos küllemi változásokon, a magazin tágabb betekintést nyújt a életvezetés különböző területein. "Sőt, az áprilisi szám egy baba-mama melléklettel is bővül, a témában legismertebb hazai blog, az Anyakanyar szakértőivel, akik a március 26-án árusokhoz kerülő legfrissebb magazin címlapján is megjelennek majd" - tette hozzá a termékigazgató, aki kiemelte, hogy minden hónapban egy ismert ember lesz a címlaplány, hogy az olvasók testközelből ismerjék meg a siker titkát. A kiadó ehhez a megújuláshoz is kötött egy nyereményjátékot.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


SHR% (közönségarány)

Elérés (Reach)

Break

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!