mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kis Gergely
Kis Gergely
eNET/ Budapesti Corvinus Egyetem
ügyvezető igazgató / tanársegéd


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
B2B print média és rádió eredmények Amerikából
2003-04-29 11:51 [The New York Times]

A B2B nyomtatott hirdetések visszaesése folytatódott, a rádió viszont tovább növekedett februárban.

A Business Information Network (az American Business Media és a Taylor Nelson Sofres CMR egységének közös vállalkozása) adatai alapján a nyomtatott sajtóban megjelenő B2B hirdetések 2000. novemberében kezdődött visszaesése tovább folytatódott. 2002. februárjához viszonyítva a csökkenés 5,6 százalék. A vizsgált 12 kategóriából 9-ben esett a reklámoldalak száma. A legnagyobb arányú, 45,2 százalékos csökkenés a kertészeti és mezőgazdasági ágazatnál tapasztalható. A gyógyszerek és illatszerek piacán viszont 8 százalékos növekedés figyelhető meg. A Radio Advertising Bureau viszont februárban folytatódó növekedést jelzett. Itt a fellendülés 2002. márciusa óta tart. A helyi és országos eladások összesítve 7 százalékkal voltak magasabbak, mint az előző év azonos időszakában.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!