mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Csermely Ákos
Csermely Ákos
Média Hungária konferenciairoda
vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Személyre szabott Anyák napi köszöntés a Babától
2013-05-08 17:11 [Marketinginfo.hu]

Az idei anyák napját 9 család ünnepelhette rendhagyó módon a Baba márka segítségével.



A meglepetés szó szerint óriási volt és az anyukák örömét és meglepődését videó is rögzítette- írják az Unilever kezében lévő márka közleményében.

A nyertesek egy, a lakhelyükhöz közeli óriásplakáton, egy róluk készült gyönyörű fotó és egy személyesen megfogalmazott üzenet formájában köszönthették az édesanyákat, akik mit sem sejtve - reggel a munkába menet pillantották meg a plakátokat.

A kampány hosszú és izgalmas előkészületet igényelt. A plakátkészítésnél az volt a cél, hogy a családok természetességüket megőrizve jelenjenek meg. A személyes üzenetet is saját maguk fogalmazták meg, a Baba csak közvetített az üzenet átadásában.

A nagy napon, a leleplezés napján az édesanyák reakcióját videófelvétel örökítette meg, minden anyuka meghatódva olvasta családja neki szóló üzenetét és csodálta az "óriásra nőtt családját."


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!