mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Csermely Ákos
Csermely Ákos
Média Hungária konferenciairoda
vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A JátékNet.hu lett az Év Internetes Kereskedője
2013-05-10 10:06 [Marketinginfo.hu]

A szakma és a vásárlók döntése alapján 2013-ban - az "Év Internetes Kereskedője Díj" nyertese a JátékNet.hu webáruház lett.

Idén hetedik alkalommal ítélték oda az "Év Internetes Kereskedője Díjat", mely azoknak a cégeknek jár, melyek a legtöbbet tették a hazai e-kereskedelem területén. A 2013-as "Év Internetes Kereskedője Díj" nyertese a JátékNet.hu internetes játékbolt. A webáruház már 2010-ben is harmadik helyezést érte el a Bookline és az eDigital mögött.

Az "Év Internetes Kereskedője Díj" megmérettetésén minden olyan vállalkozás részt vehetett, mely magyarországi online kiskereskedelmi tevékenységet folytat, és éves árbevétele nem haladja meg a 1,5 milliárd forintot. A kitüntető címet közönségszavazás és a szakmai zsűri véleménye alapján lehetett elnyerni.

A hetedik éve működő, magyar tulajdonú JátékNet.hu két család közös vállalkozásaként indult, majd alig három esztendő alatt a legnagyobb forgalmú hazai játék webáruházzá vált. 2012-es évi forgalma elérte a közel egymilliárd forintot. A sikert Bognár Ákos ügyvezető szerint a vásárlók gyors és pontos kiszolgálása alapozta meg. "Minden megrendelést úgy kezelünk, ahogy azt mi magunk is elvárnánk másoktól. Igyekszünk minden területen megkönnyíteni a vásárlók dolgát, ezért korosztály, márka, árkategória és még sok más szempont alapján is gyorsan válogathatnak a több mint 7000 féle játékot tartalmazó kínálatunkból"- nyilatkozta.

A díj idén kétéves kihagyás után lett meghirdetve. A verseny legfőbb célja a hazai internetes kereskedelem népszerűsítése, az e-vásárlás iránti bizalom erősítése. A versenyen induló kereskedők fődíja egy 1,5 millió forint értékű e-business csomag, ami a Pay-U online fizetési szolgáltatás mellett 500 ezer forint értékű megjelenést tartalmaz a Grando.hu-n, szintén 500 ezer forintos értékű megjelenést az arukereso.hu-n, 200 ezer forint értékű Google Adwords csomagot, 200 ezer forint értékű webshop- optimalizálási csomagot és 100 ezer forint értékű megjelenést a bannerpiac.eu oldalon.

A megmérettetés szervezői- az e-net, a SzEK.org, az IVSZ és a Kirowski Isobar- a nyertesek teljes listáját később teszi közzé- olvasható a Év Internetes Kereskedője Díj honlapján.





Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. november 20-21.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

IT Manager
[2019-08-06]
Projektmenedzser
[2019-08-06]
tovább  
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!