mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Mezriczky László
Mezriczky László
Ispiro Consulting Kft.
ügyvezető, tulajdonos


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Hosszú parkolópályán a 3D
2013-07-08 11:08 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Legalább három évig nem fejleszt több térhatású tartalmat a BBC, a brit közönség ugyanis nem kapott rá a lehetőségre.

A sok szempontból etalonnak tekintett közszolgálati médiatársaság jelenleg még intenzíven kísérleteik a három dimenzióval, egy kétéves tesztperiódus idén végződik. Ezt követően azonban nem ugranak újból neki a problémának, hanem hároméves szünetet tartanak - mondta el a cég illetékes vezetője, Kim Shillinglaw egy interjúban.

A szakember beszélt a formátum küszködésének okairól is. Az otthoni háromdimenziós tévézés szerinte túl macerás, legalábbis mindaddig, amíg szemüveg vagy bármiféle segédeszköz kell hozzá. Ráadásul az otthonaikban televíziózás közben általában nem kizárólag a műsorra koncentrálnak a nézők, hanem mást is csinálnak közben, ami még bonyolultabbá teszi a dolgot. A moziba azért ülünk be 3D filmekre, mert ott csak arra figyelünk.

A hétvégi wimbledoni tenisztorna döntője és a nagysikerű Ki vagy, doki? című sorozat ötvenedik évfordulója alkalmából készített speciális epizód lesznek az utolsó sztereoszkópikus produkciók, legalábbis a dolgok jelenlegi állása szerint - írja a Broadband TV News.

A múlt hónapban a labdarúgó világszövetség, a FIFA is úgy nyilatkozott, kétszer is meggondolja, hogy felveszi-e a következő világbajnokságot 3D-ben, az amerikai ESPN sportcsatorna pedig bezárja saját térhatású csatornáját, még idén. A tavalyi londoni olimpiát még Magyarországon is lehetett három dimenzióban követni.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!