mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Illisz László
Dr. Illisz László
Heti Válasz
felelős szerkesztő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Az Euro RSCG nyerte a Dreher márkára kiírt ATL tendert
2003-05-20 20:02 [Médiainfó]

Az Euro RSCG nyerte a Dreher Sörgyárak Dreher márkájára kiírt ATL tendert. A Dreher korábbi ügynökségét az Ogilvy-t, a DDB-t és az Euro RSCG-t hívta meg a tenderre.

A többfordulós kiválasztásban a végső körben az Ogilvy és az Euro kreatív javaslatai szerepeltek, melyek közül a Dreher - a fogyasztói tesztek eredményeit is figyelembe véve - az Euro koncepcióját választotta. Az Euro RSCG készíti a Dreher Sörgyár Arany Ászok márkájának ATL hirdetéseit is. A két márkára vonatkozó feladatokat tekintve várhatóan a Dreher Sörgyár válik az Euro RSCG legnagyobb ügyfelévé. A BTL tevékenységet mindkét márkára a Human Telex végzi, amely az Euro RSCG Csoport tagja.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!