mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Eszes Tamás, főiskolai tanár...
Dr. Eszes István
Budapesti Gazdasági Főiskola
főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Új művészeti vezető a Human Telexnél
2013-07-15 17:20 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Új art directorral erősíti csapatát a Human Telex Reklámügynökség: Lénárd György korábban a Hung-Ister Zrt., a Cre-Vision és a DDB művészeti vezetőjeként is dolgozott.

A korábban a McDonald's, Friesland (Pöttyös), Szerencsejáték Zrt., Henkel, Vodafone, Bricostore, Volkswagen és az Unilever márkáival is dolgozó Lénárd György (36) személyében új art directorral bővült a Human Telex Reklámügynökség kreatív csapata. A szabadúszóként saját projekteket is megvalósító szakember ügynökségi karrierjének fontos állomását jelentette többek között a DDB 2003 és 2008 között, majd 2009-2011-ben a Cre-Vision Reklámügynökségben, a kreatívosztály vezetőjeként folytatta, ezután a Hung-Ister Zrt-nél töltötte be az art directori pozíciót.

"Mindig arra törekedtem, hogy olyan munkahelyet válasszak, amely fejlődési lehetőséget jelent, kihívásokat támaszt. A szemléletemet például a kifejezetten a hazai kortárs művészeti kiadványokkal és katalógusokkal foglalkozó Hanga Kiadóval való közös munka alapozta meg, a nemzetközi ügynökségi világban a nagy márkákkal való együttműködést, míg a kisebb cégeknél a munkaszervezés, irányítás, tendereken való indulás világát ismertem meg. A Human Telex Reklámügynökség változatos feladatkört kínál, például a sörmárkák és gasztronómiai fesztiválok újdonságot jelentenek számomra. Emellett a cég - mint a neve is mutatja - emberléptékű: szabadabb kezet biztosít és nyitott az új gondolatokra, lehetőség van egy-egy munka végigkísérésére is, amely szempontokat nagyon fontosnak tartok" - nyilatkozta sajtóközlemény útján Lénárd György.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!