mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Soós Gergely
Soós Gergely
neo
alapító-ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Már a büdzsék negyede a keresőhirdetésre megy el
2013-07-17 12:56 [Marketinginfo.hu]

Egy új kutatás szerint az átlag brit vállalatoknál a teljes marketing-költségvetés 24%-a, a webes keresőhirdetésekre fordul. Az előrejelzés szerint ez az arány várhatóan növekedni fog az elkövetkező hónapokban.

Az Econsultancy kutatóintézet és a NetBooster, digitális marketing ügynökség a The UK Search Engine Marketing Benchmark Report 2013, készítése során, több mint 750 brit vállalatot és ügynökséget kért fel arra, hogy részletezze marketing költségvetése felosztását keresőmarketing, közösségi média és display reklám kategóriában.

Ennek alapján a fizetett keresőhirdetések kiadásai 24%-át, a keresőoptimalizálás (SEO) 18%-át, míg a közösségi média aktivitások 11%-át teszik ki a költségvetéseknek. Az Econsultancy megjegyezte, hogy a vállalatok 55%-a nyilatkozott úgy, hogy a keresőreklámra fordított büdzsérész növekedni fog a következő 12 hónapban, míg a SEO- és közösségi ráfordítások várhatóan a megkérdezettek 51%-a körében fognak emelkedni. A display reklámok költségeit 42%-uk tervezi megnövelni.

A megkérdezettek egynegyede 10 ezer fontnál (közel 3,4 millió forint) kevesebbet költött a fizetett keresőkre, míg 36%-uk 10 és 100 ezer font, további 23%-uk 100 ezer és 1 millió font, míg 17%-uk 1 és 5 millió font között fordított ezekre egy évben.

A fizetett keresési kiadások 65%-a, a Google erszényében landolt, ám a Microsoft és a Yahoo termékei is egyre jelentősebbé váltak idén ebben az üzletágban- értesült a warc.com.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!