mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Drevenka Edit
Drevenka Edit
Aegon Magyarország
PR vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Váratlan nehézség a mobilon hirdetőknek
2013-07-29 16:41 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Noha a felhasználók több mint 40 százaléka már mobiltelefonján ellenőrzi leggyakrabban elektronikus levelezését, a postafiókokba özönlő kereskedelmi ajánlatok nagyrészt hidegen hagyják őket.

A Juniper által a Campaigner számára 2012 év végi ünnepi hajrája során végzett felméréséből kiderül: a válaszolók 41 százalékát idegesítette a rosszul optimalizált, csúnya megjelenés és a használhatatlanság. További csaknem negyedük szerint a tartalom vagy teljességgel irreleváns, vagy kevéssé személyre szabott volt, ami mobilon (egy igen személyes, már-már intim eszközön) még zavaróbb, mint számítógépen. Mindössze 6 százalék számolt be arról, hogy vásároltak egy mobilon megtekintett emailes ajánlat hatására - írja a Mediapost.

A megkérdezettek jelentős hányada (37,2%) nem tudott válaszolni arra a kérdésre, hogy hat-e rá az email marketing e válfaja. Csak 14,3 százalék mondta, hogy az ajánlatok segítettek a spórolásban vagy vonzó lehetőségek megtalálásában. Bő ötödnyien nyilatkoztak úgy, hogy megnézték a leveleket, de nem reagáltak rájuk, a felmérésben részt vevők több mint negyede viszont elhalmozottnak érzi magát az üzenetek által, s megtekintés nélkül törli azokat.

Az ellenérzések legfőbb oka az irrelevancia, a csúnya, használhatatlan design vagy a túl sok szöveg következik a második helyen, de sokan említették azt is, hogy nehézkes a válaszadás folyamata. A legtöbben egyébként már a feladó nevének elolvasásakor döntenek az üzenet sorsáról, de a tárgynál tovább még kevesebben jutnak.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!