mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Szabó Ákos
Szabó Ákos
Adaptive Media
üzletfejlesztési vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Lehet e benzint spórolni ambient kampánnyal?
2013-08-05 17:01 [Marketinginfo.hu]

A dél-koreai S-Oil üzemanyag- kiskereskedő új outdoor kampánya, a parkolóhelyet kereső autósoknak segít a benzin-megtakarításban.



Az S-Oil úgy pozicionálta magát, mint a cég, amely küldetésének tekinti az olaj megtakarítását. Szöul azon helyek egyike, ahol a világon a legmagasabb benzinfogyasztás. Mi több, az autóhasználat még nőtt is, miközben a benzinköltségek emelkedtek és a parkolóhelyek egyre szűkösebbé váltak. Egy átlagos szöuli vezető napi szinten körülbelül 500 métert furikázik fölöslegesen, mire megtalálja szükséges parkolóhelyét. Egy hónap során ez 15 kilóméteres üresjáratot jelent. Az autósok ezáltal egy liter üzemanyagot veszítenek.

A problémával szemben az S-Oil-nak támadt egy ötlete: mi lenne, ha az autósoknak jeleznék, hogy hol lesznek felszabaduló parkolóhelyek. A cég "HERE lufija" egy fényes sárga léggömb, amely a kampányban önkéntesen résztvevők autóihoz kötnek. A lufi alászáll amikor az autósok beállnak a parkolóba, és felemelkedik, amikor elhagyják azt. A többi sofőr pedig messziről látja a színes léggömböket, amikor egy parkolóhely felszabadul.

A kampány mindössze egy nap alatt, 700 autósnak segített 23 liter üzemanyag megtakarításában- olvasható a cég Youtube csatornáján.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Emission Share (ESH%)

Break

Exkluzív break

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!