mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Eszes Tamás, főiskolai tanár...
Dr. Eszes István
Budapesti Gazdasági Főiskola
főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Országos ATL kampányt indított a Hankook Tire
2013-08-28 10:36 [Marketinginfo.hu]

Egyéves országos ATL kampányt indított a Hankook Tire rácalmási gyára. A kampány fő eleme a budapesti Petőfi-híd budai hídfőjénél, a BME (Budapesti Műszaki Egyetem) épületén található óriás építési háló.

A 2013. július 15-től 2014. július 14-ig tartó kampány fő eleme- a 923 négyzetméteres építési háló jelenleg az ország egyik legnagyobb reklámfelületének számít. Az aktivitás célja, hogy a nemrégiben bővítést bejelentő vállalat tovább erősítse ismertségét az országban és felhívja a munkavállalók figyelmét a közeljövőben esedékes további 950 munkahely betöltésére.

Emellett országszerte még öt helyszínen találhatók Hankook reklámfelületek, köztük a budapesti Ferihegyi út és Vak Bottyán utca találkozásánál, valamint vidéki nagyvárosokban, köztük Kecskeméten, Miskolcon, Szegeden és Győrben, 33,5 nm-től egészen 104 nm-es felületekig.

A kampány elsődleges célja a munkáltatói márkaépítés és ismertség növelése Magyarországon, hiszen a vállalat rácalmási gyáregységének 2013 májusában bejelentett harmadik beruházási üteme kapcsán a Hankook - a meglévő éves 12 millióról további 5 millióval - összesen, éves szinten 17 millió abroncs legyártására kívánja tovább növelni gyártó kapacitását, amellyel további 950 munkahely betöltésére nyújt lehetőséget. A cég jelenleg már több mint 2000 alkalmazottat foglalkoztat Rácalmáson.

A reklámfelületeken található üzenet, a "Bízd ránk magad!", a magyarországi magas minőségű gyártásra kíván utalni, amelynek a munkavállalók felé is közvetített üzenete van.

A Hankook Tire reklámkampányának kivitelezője a Katand ARG Magyarország Kft.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!