mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Mezriczky László
Mezriczky László
Ispiro Consulting Kft.
ügyvezető, tulajdonos


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
75 millió eurós Unilever kampány indult
2003-06-03 12:03 [WSJ Online]

Európában indult az Unilever globális reklámkampánya, amely a cég mosószereit népszerüsíti.

A 75 millió eurós kampány hétfőn indult Európában és 2003 végére terjedhet ki minden hirdetési területre. A Lowe & Partners Worldwide által megalkotott reklámszlogen így szól: "Dirt is good" ("a piszok jó"), amely elsősorban a gyerekekre összpontosít, ahogy önfeledt játék közben gyakran összepiszkolják magukat. Érdekes váltás az érzelmi húrok pengetése, hiszen a legtöbb eddigi mosóporhirdetés a termék különféle technológiai érdemeire (például mosóerő, folttisztító képesség) irányította a figyelmet. Az Unilever márkanevei országról-országra változnak (például a nálunk ismert Omo az Egyesült Államokban a Wisk nevet viseli, míg bizonyos európai piacokon Skip márkanév alatt fut), mégis az új kampány célja az összefüggő globális márkaimázs megalkotása.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!