mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A netezők fele vásárolt már online
2013-09-20 12:07 [MTI + Mediainfo.hu]

A magyar internetezők 53 százaléka vásárolt online az elmúlt 12 hónapban, elsősorban számítógépes játékokat és szoftvereket, zenét, számítógép-alkatrészeket, könyvet vagy rendezvénybelépőt.

Az Ipsos által a PayPal számára készített, nyolcszáz, 18 éven felüli magyar fogyasztó megkérdezésén alapuló online felmérés szerint az internetet használók 47 százalékának van okostelefonja, 9 százalékának pedig táblagépe - ismerteti az MTI-hez eljuttatott csütörtöki közleményében a PayPal.

Az internetet egyre nagyobb arányban használják online vásárlásra, csak az e-mailezés, a közösségi hálózatok használata és a hírek olvasása előzi meg a világhálón bonyolított vásárlást.

A költések arányait figyelembe véve az utazás vezet, ezt követi a számítógéppel kapcsolatos vásárlás, majd a ruházat.

A válaszadók leginkább azért kedvelik az online vásárlást, mert olcsóbbnak, valamint kényelmesebbnek tartják, illetve mert szerintük speciális igényeket is kielégít.

A megkérdezettek 8 százaléka használja okostelefonját online vásárlásra. A válaszadók több mint fele inkább a számítógépéről bonyolítja a pénzügyi tranzakcióit; 47 százalékuk úgy véli, mobiltelefonjának kijelzője nem elég nagy a kényelmes vásárláshoz.

A belföldről megrendelt termékek és szolgáltatások esetében az utánvét a legnépszerűbb fizetési forma, a vásárlók 70 százaléka választja. Ezt követi a bankkártyával történő fizetés és az átutalás.

Azok körében, akik külföldi weboldalakról vásárolnak, a PayPal a legkedveltebb fizetési mód, a válaszadók 51 százaléka használja legszívesebben, ezzel megelőzi a kártyás fizetést és az utánvétet - olvasható a közleményben.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!