mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Magyar Judith
Magyar Judith
SAP AG
kommunikációs igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Okos kozmetikum automaták a L'Oréal-tól
2013-11-04 13:33 [Marketinginfo.hu]

A francia cég intelligens, vásárló- és termékajánló automatát állított fel a new york-i metróban.


A 42nd Street - Bryant Park állomáson felállított készülék teljes alakot megjelenítő tükörrel, kamerákkal és szenzorokkal van felszerelve. Az automata női járókelők megjelenését várja és képes érzékelni a felhasználó ruháinak színeit és meghatározni, hogy a színösszetétel alapján milyen árnyalatú kozmetikumok- szemfesték, ajakrúzs és körömlakk- illenek az alanyhoz. A gép digitális animáció segítségével meg is mutatja a potenciális fogyasztóknak, hogy hogyan állna rajtuk a pakolás. A hölgyek tovább böngészhetnek a termékpalettán belül, ha az adott minta nem nyeri el a tetszésüket- értesült a thedrum.com.

A gép által ajánlott kozmetikumok a helyszínen megvásárolhatók. Ha azonban a tesztelők úgy döntenek, hogy nem vásárolnak semmit, a gép választási lehetőséget kínál arra, hogy e-mail címük megadásával elküldi a róluk készült tesztképeket.

Az R/GA digitális ügynökség által kivitelezett akcióhoz, a L'Oréal twitteres kampányt is indított. Az aktivitást New York közlekedési hatósága is támogatja.

Az intelligens gépet november 4-én állították fel, és egészen december 30.-ig üzemben marad.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!