mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kántor Kata
Kántor Kata
GfK Hungária Kft.
média szektormenedzser


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Procter & Gamble: új szájreklámkampány a trnd-vel
2013-11-18 10:07 [Marketinginfo.hu]

Az új Word-Of-Mouth kampányában összesen 2600 fő próbálhatja ki Magyarországon és Lengyelországban a Procter&Gamble új szájápolási termékét, az Oral-B Professional Care 500 elektromos fogkefét.

A kampány célja az Oral-B Professional Care 500 elektromos fogkefe ismertségének növelése, továbbá a kampányban résztvevők segítségével minél több információ összegyűjtése a termékkel kapcsolatban (mini piackutatás). Az Oral-B WOM kampány Magyarországon 600 fővel, Lengyelországban pedig 2000 fővel indul el októberben.

Ennek hatására előre láthatóan 260 ezer fogyasztói beszélgetés zajlik majd le különböző fórumokon (online és offline egyaránt) az új termékkel kapcsolatban. A trnd szájreklám kampányok előnye más kommunikációs eszközökkel szemben, hogy számszerűsíthető és mérhető módon növelik a termékismertséget és a kipróbálási lehetőség, valamint a sok, a termékről lefolytatott beszélgetés hatására egyértelműen pozitív emocionális kötődést alakítanak ki az összes résztvevőben, aki kapcsolatba kerül a kampányban szereplő termékkel.

A trnd 2013 májusa óta már Lengyelországban is jelen van, így a trnd WOM kampányok Csehország és Szlovákia után már Lengyelországban is foglalhatóak.

A szájreklám kampányban résztvevők feladata:

1.A fogkefe kipróbálása után, tapasztalataikat továbbadni és megosztani ismerősökkel és barátokkal.

2.A rendelkezésre álló cserefejek segítségével a barátokkal és ismerősökkel közösen kipróbálni a fogkefét.

3.Fogyasztói visszajelzések begyűjtése írott formában a barátoktól, ismerősöktől az Oral-B Professional Care 500 elektromos fogkefe használatával kapcsolatban.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Affinitási index (AFF)

Béta együttható

Break

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!