mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kosár Zoltán
Kosár Zoltán
Media Balance Kft.
értékesítési igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Szegmentáció az Axel sajtó-stratégiájában
2013-12-11 12:15 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A sajtó került a 2014-es vállalati stratégia kidolgozásánál a középpontba.

A német kiadóóriás bevételeinek összehangolásáról döntött annak érdekében, hogy piacvezető pozíciót célozzon meg az összes régióban, ahol jelen van - olvasható a cég kommünikéjében. A nyomtatott- és a digitális, illetve a német- és a nemzetközi sajtótermékek közötti, jelenlegi szegmens-differenciáltságot megszüntetik.

A lapterjesztő a jövőben a következő három üzleti modellre fogja a sajtótermékekből befolyó jövedelmeit építeni.

Az első kategóriát a fizetett modell jelenti, amiben az előfizetésekből származó bevételre alapoz.

A második szegmens az úgynevezett marketing modellt takarja, ami a fizetett hirdetésekre (reklámfelületek eladásából származó bevételre) összpontosít.

Az utolsó csoportot pedig az apróhirdetések - álláskínáló, ingatlan-eladási, valamint autós reklámelhelyezésekből származó bevételek képezik.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!