mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kis Gergely
Kis Gergely
eNET/ Budapesti Corvinus Egyetem
ügyvezető igazgató / tanársegéd


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Csúcstechnológiájú médialabor felállítása a MOME-én
2013-12-13 09:57 [MTI + Mediainfo.hu]

Nagy teljesítményű számítógépekkel és a legkorszerűbb szoftverekkel felszerelt médialabort adott át csütörtökön a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemen (MOME).



Új Médiakultúra Kreatív Műhely névre keresztelt labort Karas Monika, az NMHH elnöke adta át. A számítógépparkot az NMHH szerelte fel korszerű szoftvercsomaggal. Ezen program keretében eddig már két egyetemen adtak át hasonló labort - olvasható az MTI oldalán.

A média szakok ma már a MOME képzési spektrumának felét teszik ki, így szükséges volt az infrastrukturális lemaradás enyhítése - mondta el Kopek Gábor rektor.

A konfiguráció segítségével a gyakorlati oktatáson a hallgatók képessé válnak a hagyományos és az új médiás, multimédiás szerkesztőségekben, a rádiós és televíziós produkciós folyamat során, illetve a pr- és reklámügynökségeknél felmerülő legösszetettebb kreatív feladatok elvégzésére is.

A hatóság Új Médiakultúra Programja keretében az ország összes olyan vezető egyetemén hasonló műhelyek átadását tervezi, amelyek a médiával, illetve kommunikációval foglalkozó hallgatók mellett egyaránt nyitottak a művészeti, informatikai vagy akár a média- és infokommunikációs jogi tanulmányokat folytató diákok számára is. A tervek szerint jövőre két újabb labort adnak át - árulta el Zsuppán Attila, az NMHH kommunikációs igazgatója.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!