mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Tóth Gábor
Geometry Global
CEO


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A B2B jövöje
2003-07-02 22:29 [Mediapost & E-ker.hu]

Az Interactive Advertising Bureau szervezésében megtartott B2B fórum egy dolgot világossá tett: a B2B sok területen jelentösen elmaradt a B2C szektortól.

A fórum résztvevőinek véleményei megoszlottak a B2B, vagyis elektronikus nagykereskedelem jövőjét illetően. Az eMarketer ügyvezető igazgatója elmondta, hogy bár a 2002-ben online hirdetésekre fordított közel 6 milliárd dollárból a B2B csupán 12.8%-kal képviseltette magát, 2003-ban a tortaszelet 14.2%-ra való növekedését várják. Az American Business Media feje ennél jóval optimistább volt, hiszen felméréseik alapján 20-30%-os növekedést helyezett kilátásba erre az évre. Az előrejelzett növekedést arra alapozzák, hogy a B2B hirdetők most kezdik felfedezni az internetben rejlő lehetőségeket. Szó esett az interaktivitás jelentőségéről is, mely kulcsszerepet játszhat a B2B jövőjében. A fórum résztvevői egy dologban látszottak tökéletesen egyetérteni: a B2B ráfordítások eddig kis részarányt képviseltek az online ráfordításokban, ám megkezdődött a dollárok web felé való áramlása az ágazatban. Általános vélekedés, hogy több kutatás és tanulmány elkészítésére lenne szükség a B2B területen.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Coverage (COV)

Exkluzív break

Elérés (Reach)

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!