mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Vörös Csilla
Vörös Csilla
Nielsen Közönségmérés Kft.
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
MOM Park: komplex beltéri hirdetéssel állt elő a Telekom
2014-01-03 16:45 [Marketinginfo.hu]

A Magyar Telekom a karácsonyi időszak során összetett beltéri dekorációt alakított ki a budapesti bevásárlóközpontban.

A MOM Park első ilyen jellegű aktivitása során három különböző eszközön jelentek meg a Magyar Telekom karácsonyi ajánlatai. A cég liftdekorációkkal, légtérben lévő molinókkal és korlátüveg dekorációkkal promotálta magát az áruházban. A kampány különlegessége volt, hogy a karácsonyfa dekorálása is kommunikáció színvilágához kapcsolódott- így biztosítva teljes összhangot a pláza legfrekventáltabb részén. A karácsonyfa közelében hostessek szórólapon tájékoztatták a vásárlókat az évvégi akció részleteiről.

A MOM Park tavaly szeptemberben döntött úgy, hogy az eddig elsősorban a bevásárlóközpontban lévő üzleteknek biztosított megjelenési lehetőség mellett, külső partnerek számára is elérhetővé teszi kiemelt reklámfelületeit. A Telekom az első hirdető ebben a sorban.

A bevásárlóközpont hirdetési felületeinek értékesítésében a VIVA!Promócióval működik együtt.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!