mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Berkes Péter
Dr. Berkes Péter
Ambitious Group
Stratégiai igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Tévénézettségi- és hidegrekord a Super Bowlon
2014-02-03 16:17 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Míg a játékosok több évtizede nem tapasztalt, extrém körülmények között játszották a legutóbbi mérkőzést, addig a tengerentúli amerikaifutball-bajnokság (NFL) nézettségi mutatója több száz millió fölött van.



A Seattle Seahawks csapata vasárnap fölényes győzelemmel hódította el az NFL bajnoki címét a Denver Broncos elől. A sportolókat még az sem befolyásolta, hogy a stadionban a hőmérséklet nem volt magasabb, mint öt fok (42 Fahrenheit). Míg a lelátókról a havat takarították a kezdés előtt, addig az amerikaiak többsége a fűtött szobából, a televízió képernyői előtt követte nyomon a döntőt - olvasható a Statista.com oldalán.


Az Egyesült Államokban kisebbfajta népünnepélynek számító bajnokságot idén is több száz millióan kísérték figyelemmel. Amíg 1991-ben még "mindössze" 79 millió ember követte nyomon a Super Bowlt, addig 2005-ben már 87 millióan szurkolták végig az eseményeket. Nézettségi rekordot 2011-ben ért el az amerikaiak kedvence, amikor 111 millióan voltak a kíváncsiak a közvetítésre. Annak ellenére, hogy a tavalyi évben némi megtorpanás vehető észre, így is nem kevesebb, mint 108,4 milliós nézettségi számot produkált az NFL - olvasható ugyancsak a Statista.com írásában.



Ezért sem mindegy, hogy mely nagy, amerikai csatorna birtokolja a közvetítés jogát. Az 48. alkalommal megrendezett bajnokságot 2014-ben a FOX sugározta élőben. A csatorna az interneten tévézőkre is gondolt, hiszen a Fox Sports Go stream szolgáltatása révén a rajongók akár mobilon, vagy tableten is nézhették a sportközvetítést - adta hírül a Bleacher Report.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!