mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Magyar Judith
Magyar Judith
SAP AG
kommunikációs igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A legtüzesebb outdoor reklám
2014-02-19 10:32 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Glow Berlin reklámügynökség rendhagyó módon hívta fel a figyelmet a Blush fehérnemű márkájára a legújabb németországi kampányában.



A szervezők egy kanócból megformált női alakot és a 2543 gyufából kirakott logót meggyújtották, majd miután a kanóc végigégett, egy dekoratív nő alak rajzolódott ki a köztéri reklámfelületen.

A cég mindössze hat éve van a nemzetközi paicon - négy országban van képviselete - de a rendkívül kreatív munkáinak köszönhetően, többek között egy arany- és egy ezüst oroszlán díjat is begyűjtött a Cannes Lions Reklámfesztiválról - olvasható az ügynökség honlapján.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!