mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Bíró Gábor
Bíró Gábor
Mediabrands
Operatív igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Okosplakát az Ikeától
2014-02-28 14:59 [Marketinginfo.hu]

Kis területek kreatív kiaknázását tette legújabb plakátkampánya középpontjába az svéd bútorlánc.

A projekt lényege, hogy maga a hirdetési felület reprezentálja a kreatív helykihasználást, mondhatni példát mutat. Hogy kerül három mondatrész egy táblára?

Nem kell hozzá más csak három betűszín és három színes villanykörte. A lámpák felváltva világítanak, és az adott színű körték az adott színű betűket emeli ki.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!