mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Maczelka Márk
Maczelka Márk
SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.
kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Digitális vonalon fuzionál a Metro és a Daily Mail
2014-03-06 11:28 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az összeolvadás következtében a Mail Online szerkesztett tartalmát a jövőben a Metro.co.uk rendelkezésére bocsátja, ezáltal is növelve az elérést.



A Metro és a Mail Online a Daily Mail and General Trust DMGT) médiacég gondozásában állnak. A The Drum-nak adott tájékoztatás szerint az egyesülés hátterében szigorúan üzleti megfontolás áll. A Daily Mail online változatának az írásait azért is érdemes az ingyenes kiadvány felületein megjeleníteni, hiszen az elmúlt évben 300 százalékot meghaladó növekedés ment végbe.

"A Metro.co.uk online oldala február 18-án érte el a hárommilliós látogatottsági számot, így a platform kiváló lehetőséget nyújt a széleskörű elérésre" - mondta a fuzionálás kapcsán Steve Auckland, a Metro ügyvezető igazgatója. Mindeközben a brit digitális kiadvány a jövőben is megőrzi saját webcímét, brandingjét és eddigi médiatartalmát.

A nyomtatott kiadvány továbbra is a DMG tulajdonában marad annak ellenére, hogy felröppentek spekulációk az utóbbi időben arról, hogy a médiacég esetleg megválna tőle. A Metro az egyik legjelentősebb ingyenes kiadvány Londonban. Másik két számottevő, díjtalanul hozzáférhető lap a London Evening Standard és a City A.M.

A Metro.co.uk az év elején már egyszer bővítette médiatartalmát, akkor a Red Bull Media House férfimagazinjának az írásai váltak elérhetővé a digitális platformon. Az osztrák cég az együttműködés fejében 2014 folyamán videó tartalmat, illetve híres sportolókról készült exkluzív publikációkat bocsát az online platform birtokába.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!