mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Vaszily Miklós
Vaszily Miklós
ECHO
vezérigazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Birtokba vette a Converse Berlin legforgalmasabb metrómegállóját
2014-03-25 17:13 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Rendhagyó outdoor kampányba fogott az ismert cipőmárka. A német főváros egyik legforgalmasabb metrómegállóját sajátította ki.

Az amerikai cipőgyártó formabontó módon hívta fel a figyelmet legújabb kampányára ("Chuck Taylor All Star Tie Dye Sneaker"). A német járókelők rá sem ismertek a város szívében található Alexanderplatz aluljárójára és a földalatti vasút megállóra. A földalatti várakozóhely minden egyes négyzetcentimétere a márka arculatát tükrözte - olvasható a W&v írásában.

A rendhagyó megjelenést a német ASS Werbe GmbH és a Schröder & Schömbs Public Relation GmbH tervezték és valósították meg. A kültéri reklámozásban nagy tapasztalattal rendelkező ASS már korábban olyan márkákkal dolgozott együtt, mint a Tamaris, a Fiat, vagy a Deutsche Bahn. A Converse előző kampányát - "Just Add Color" - is a cég valósította meg Németországban.

Az Alexanderplatz-i metrómegálló formabontó átalakítása itt tekinthető meg.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Break

Alfa együttható

Coverage (COV)

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!