mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Magyar Judith
Magyar Judith
SAP AG
kommunikációs igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Közlekedési lámpa és citylight egyben
2014-05-26 13:35 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Egyre többen élnek nagy lélekszámú városokban, így a munkába jutás ideje is egyre inkább meghosszabbodik. Sokan még félálomban vezetnek, ami balesetveszélyes is. Erre dolgozott ki egy megoldást a mexikói ügynökség.

A közel húszmilliós lélekszámú Mexikóvárosban a munkába járók közül sokan már hajnalban kénytelenek autóba ülni, hogy időben beérjenek a munkahelyükre. A félálomban lévő sofőrök ilyenkor sokszor képtelenek érzékelni időben, hogy mikor vált zöldre, vagy éppen pirosra a közlekedési lámpa. A Marcel DF köztéri reklámozásra szakosodott ügynökség a Nescafé számára készített egy "balesetmegelőző" outdoor megjelenést.

A készítők tulajdonképpen egy buszmegállóban elhelyezett citylightot szinkronizálták a közlekedési lámpával, így amikor a lámpa pirosra vált ugyanezt teszi a citylight is, amelyen még pluszban megjelenik a Nesclafé logója - olvasható a Wuv.de írásában.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!