mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Vámos-Hegyi Attila
Vámos-Hegyi Attila
Mediafon Kft., managing director
elnök


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Videó magazinnal debütál a Wall Street Journal
2014-05-29 13:40 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A patinás amerikai lap csatlakozik azok sorába, akik a digitális irányba mozdulnak el. A Signal névre keresztelt újság tulajdonképpen egy digitális videó magazin.

A Time Inc. és a Conde Nast - az utóbbi a hazánkban is ismert Vouge-ot adja ki - már korábban meglépte ezt a digitális lépcsőfokot. A Wall Street Journal digitális videó kiadványát ugyanúgy az újság dolgozói szerkesztik majd filmkészítők bevonásával. A debütálás időpontja még nem lett nyilvánosságra hozva, viszont annyi bizonyos, hogy a magazin mozgóképei eddig asztali számítógépen, laptopon és mobilon már megjeleníthetőek. A tabletre optimalizálás még folyamatban van - adja hírül az Ad Age.

Az újság ezzel egy újabb platformot szeretne teremteni a hirdetőknek is, akik a jövőben akár videó reklámot is elhelyezhetnek a felületen. A tavalyi évben már egyszer digitális vonalon újított a gazdasági lap. Akkor egy a Linkedinre hajazó, a hasonlóan gondolkodó szakembereket összehozó közösségi oldalt indított.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!