mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Bíró Gábor
Bíró Gábor
Mediabrands
Operatív igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Újabb rekordon a Super Bowl szpot-árak
2014-06-03 09:46 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A csatorna 4,5 millió dollárt fog kérni félpercnyi reklámidőért az NFL soron következő döntőjének közvetítése alatt. Ez 12,5 százalékkal több, mint amennyit az előző döntő közvetítője, a Fox kért legutóbb.

A Super Bowl hirdetések árai radikális növekedésen estek át az elmúlt évek során - írja a Variety. Ez a folyamat összefüggésben áll az esemény nézettségének drámai növekedésével. Mára a nagy márkák különleges reklámfilmmel készülnek a döntőre, ami egyfajta reklámszakmai és kulturális jelenséggé is vált a speciális szpotoknak hála. Az SB vonzerejéből még a televízió okoseszközökkel szembeni térvesztése sem vett vissza a hirdetők szemében.

Februárban a Fox 4 millió dollárért adott 30 másodperc reklámidőt. A magas ár dacára a szpothelyek már ősszel elkeltek, akárcsak 2013-ban, amikor a CBS-nél 3,7 milliót kóstált az a bizonyos fél perc (a Super Bowl közvetítési jogát évről évre rotálják a nagy csatornák között).


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Alfa együttható

Break

Emission Share (ESH%)

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!