mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Brindza Gábor
Brindza Gábor
Madhouse
Termékfejlesztési igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Dreher indoor kampány részeként debütál az új Est Indoor termék
2003-09-12 00:01 [Médiainfó]

Egy nagyszabású, többféle Est Indoor médiatípust is ötvöző Dreher kampány kreatívjával debütált az Est Média legújabb indoor terméke, az EstMozi.

A kéthetes periodikával 21 vidéki városban, közel százezer példányban megjelenő A/6-os formátumú zseb mozi ajánló az Est Indoor több hálózatában is népszerűsítette a hirdetői üzenetet.

Az EstMozi a Dreher indoor mixében lényeges szerepet töltött be, hiszen az Est Indoor számos helyszíntípusán, a Horeca hálózat bárjaiban, kávézóiban, klubjaiban és éttermeiben, továbbá a Cinema hálózat multiplex mozijaiban többféle szórakozási attitűdöt is lefedve fejtette ki hatását. A Dreher Sörgyárak Est Indoor kampánya az EstMozin túl a Horeca Light A/1-es világítótábláin, a Horeca Classic A/3-as mellékhelyiségekben fellelhető poszterein és Est Cardokon volt látható.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!