mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Soós Gergely
Soós Gergely
neo
alapító-ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Sokba került Schwarzenegger az LA Times-nak
2003-10-15 18:05 [The Associated Press]

Október 2-a és 4-e között több mint ezren tettek panaszt telefonon, illetve legalább ennyien lemondták Los Angeles Times előfizetésüket, mivel az újság több, a politikussá avanzsált színész múltját élesen bíráló cikket közölt.

Martha Goldstein, a lap szóvivője elmondta, hogy a leiratkozások és reklamációk október 2-án kezdődtek, mikor az első bíráló cikk megjelent, s azóta is tartanak, ám a lemondott előfizetések számáról nem árult el többet.

John Caroll főszerkesztő néhány napja azzal érvelt, hogy bár elveszítettek valamennyi előfizetőt, a cikkek mégis jót tettek a lapnak, s az olvasók többségének szemében építették annak imázsát. Mint elmondta, minden egyes kormányzójelöltet -így Schwarzeneggert is- alapos vizsgálat alá vetették, s ezt egy cseppet sem bánják, hiszen éppen ez egy újság feladata.

A kaliforniai kormányzóválasztás napjáig a Los Angeles Times mintegy 1600 telefonhívást kapott, s ezeknek kétharmada bírálta a Times "Terminátorról" szóló híreit. Persze a lemondások nem jelentenek különösebb érvágást, hiszen a lapból átlagosan egymillió példány kel el hétköznapokon, míg vasárnap ez a szám eléri az 1,3 milliót.

A dolog pikantériája, hogy a választást megelőző napon a színész-politikus élesen bírálta a lapot róla szóló cikkei miatt, ugyanakkor bevallotta, hogy a múltban elkövetett bizonyos hibákat - éppen olyasmiket, amiről a lap is cikkezett...


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!