mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Az óriások okosórái mindent vittek
2014-09-11 14:06 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az okosóra piacon már számos próbálkozás történt számos nagyvállalat részéről, de a Google és az Apple azok, akiknek be is jött.

Tegnap beszámoltunk arról, hogy az iPhone 6 mellett megérkezett az almás logós vállalat okosórája is. A szakértők véleménye szerint az Apple és a Google operációs rendszerével futó karra ölthető Samsung okoseszközök azok, amelyek elvitték a piacot.

Az elmúlt években több próbálkozás is történt az okosóra piacon, mint a Microsoft Spot, vagy az LG GD910 Watch Phone és a Meta Watch, de egyikőjük sem aratott nagy sikert sem szakmai körökben, sem a felhasználók körében.

A The Verge írásában olvasható, hogy a legnagyobb kihívást a gyártók számára a minimalizálás jelenti. A képernyő, a processzor, a feltöltés technológiájának olyan szintű lekicsinyítése szükséges, hogy úgy nézzen ki, mint egy átlagos karóra, ami kényelmesen viselhető legyen, de mindeközben a tudása egy mini számítógéppel érjen fel.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Break

Exkluzív break

Coverage (COV)

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. október 18-19.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!