mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hauk Zoltán
Hauk Zoltán
HEROE
elnök


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Daily Mailnek is a print okoz fejtörést
2014-09-17 13:13 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Míg a Mail Online digitális reklámbevételei emelkedőben, addig a Daily Mail-ben elhelyezett hirdetésekből származó bevételek egyre alacsonyabbak.

A Daily Mail a szigetországban az egyik legkelendőbb kiadványnak számít a lappiacon, mégis a print ágazat a kiadót (DMG Media) egyre több kihívás elé állítja. A nemrég nyilvánosságra hozott pénzügyi adatok szerint az online ágazat 49 százalékos növekedést mutat, elérve 53 millió fontos forgalmat - olvasható a The Drum írásában.

Ezzel ellentétben a nyomtatott kiadványban megjelenő hirdetésekből származó bevételek mértéke további öt százalékot esett vissza, ami számszerűsítve 10 millió font veszteséget jelent. A még mindig népszerű brit kiadványnál a printből származó forgalom így is 172 millió fontos forgalmat takar. Ha összevetjük a két szektort a kiadó reklámbevételei két százalékos mínuszba kerültek.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!