mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kerti Attila
Kerti Attila
Maximize
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Az Apple órájával mutat irányt a kínai Vogue
2014-10-13 12:06 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A patinás divatlap ázsiai kiadványának a címlapján a nemrég debütált okosóra köszön vissza.

A novemberi számban lesz látható a nemzetközi magazin és az amerikai tech-óriás együttműködésének eredménye, vagyis a címlapon Liu Wen - híres, kínai manöken - az Apple 38 mm-es, 18 karátos arannyal kirakott modelljét viseli - olvasható a The Drum írásában.

Az okosóra szeptemberi debütálása óta először tűnik fel ilyen volumenű sajtókampányban. A termékelhelyezésről Angelica Cheung, a kínai Vouge főszerkesztője úgy vélekedett, hogy a kampánnyal két legyet szeretnének ütni egy csapásra; egyrészt az Apple innovatív megoldása a lap olvasóinak azt sugallja, hogy a kiadvány halad a korral, míg a piacvezető divatmagazinnak trendformáló ereje van, így a lap pedig abban mutat irányt a - luxus iránt egyre inkább érdeklődő és megfizetni tudó - kínai olvasóknak, hogy mit érdemes viselni.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

SMART (2019. április 2)

Media Hungary (2019. május 7-8.)

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. október 18-19.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!