mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Gombos Zsolt
Gombos Zsolt
Online Marketing Akadémia
OMA alapító tréner, Facebook-szakértő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Az Apple órájával mutat irányt a kínai Vogue
2014-10-13 12:06 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A patinás divatlap ázsiai kiadványának a címlapján a nemrég debütált okosóra köszön vissza.

A novemberi számban lesz látható a nemzetközi magazin és az amerikai tech-óriás együttműködésének eredménye, vagyis a címlapon Liu Wen - híres, kínai manöken - az Apple 38 mm-es, 18 karátos arannyal kirakott modelljét viseli - olvasható a The Drum írásában.

Az okosóra szeptemberi debütálása óta először tűnik fel ilyen volumenű sajtókampányban. A termékelhelyezésről Angelica Cheung, a kínai Vouge főszerkesztője úgy vélekedett, hogy a kampánnyal két legyet szeretnének ütni egy csapásra; egyrészt az Apple innovatív megoldása a lap olvasóinak azt sugallja, hogy a kiadvány halad a korral, míg a piacvezető divatmagazinnak trendformáló ereje van, így a lap pedig abban mutat irányt a - luxus iránt egyre inkább érdeklődő és megfizetni tudó - kínai olvasóknak, hogy mit érdemes viselni.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2019-ről 2020-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Körülbelül a 2019-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!