mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Vörös Csilla
Vörös Csilla
Nielsen Közönségmérés Kft.
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Módosul a Sándor Imre PR-díj 2014 pályázati kiírása
2014-10-16 13:05 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A nevezni kívánó szervezetek visszajelzéseit megfontolva az MPRSZ úgy döntött, hogy vállalatokra is kiterjeszti a Sándor Imre PR-díj pályázóinak körét.

A kiírás ennek megfelelően kiegészül a vállalati pályázatokra vonatkozó feltételekkel, továbbá módosul a nevezési határidő a díjért indulók teljes köre számára - olvasható a szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményben.

Az MPRSZ részéről az a döntés született, hogy már az idei pályázat keretében lehetővé teszi a vállalati PR-szakemberek nevezését is, és ennek értelmében módosítja a kiírást, valamint a nevezés határidejét.

A pályázatok ügynökségek és vállalati pályázók részéről egyaránt 2014. október 31-ig nyújthatók be. A kiírás módosításai az eddig beküldött pályázatokkal szemben támasztott követelményeket nem érintik.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!