mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Klenovszki János
Klenovszki János
NRC Kft.
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Párhuzamosok: a stream és a dolgok internete
2014-10-17 11:03 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Thomas Jul, az Ericsson szakértője arról tartott előadást az Internet Hungary konferencián, hogy a hálózatba kapcsolt társadalom víziója hamarosan realitássá válik.

Gyökeres változáson fog átesni a közeljövőben a tartalomfogyasztás és azon belül is a televíziózás. A klasszikus, statikus modell helyét egy bárhol elérhető, műsorszórás jellegű koncepció veszi majd át. Egy friss kutatás szerint a streamelt tartalmakat már ma is ugyanannyian nézik, mint a hagyományos tévéműsorokat. Ez a fejlődés nálunk is nagyon gyorsan végbemehet, mert Magyarországon az átlagosnál jobban dominál a fizetős televíziózás. A fiatalok (és főleg a fiatal családosok) pedig rendkívül nyitottak a tévézés személyre szabott formái irányába. Ha emellé bevesszük a mobil szélessávot és a hálózatba kapcsolt tartalmakat, egy hálózatba kapcsolt társadalmat kapunk, amely az embereket, a cégeket és az egyéb szervezeteket egyaránt magába tömöríti.

Mindez a dolgok internetének elterjedésével kéz a kézben valósul majd meg. Ez utóbbi fogalom azt jelenti, hogy egyre több elektronikai cikk lesz online (pl. hűtőszekrény, autó, stb.). Ezen eszközök egymás közti kommunikációja, az M2M ígérkezik a közeljövő legtrendibb szakmai témájának. A hálózatokon végigfutó adatforgalom a szakember szerint megtízszereződik 2019-re.

Mint kiderült, ez a párhuzamos progresszió egy másik fejlődési szimbiózisra, az infokommunikáció és a technológia kölcsönhatására épül. A felhőmegoldások előretörésében mindkét félnek szignifikáns szerepe van. A fejlődés egyébként azért exponenciális, mert minden új fejlesztés új lehetőségeket és ezzel együtt új igényeket teremt.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2019-ről 2020-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Körülbelül a 2019-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!