mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Átrendezheti a médiafigyelési és -elemzési piacot a magyar fejlesztés?
2014-10-24 11:01 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Már több mint 80 ezer magyar és külföldi hírforrást szemléz a nyelvi kompetenciák üzleti célú felhasználására létrejött magyar vállalat.

Míg a hagyományos sajtófigyelés leginkább a belföldi elektronikus és nyomtatott média figyelésére fókuszál, a TranzPress saját fejlesztése révén regionális érdekeltségű nagyvállalatok és közintézmények gyors és személyre szabott információkat szerezhetnek a külföldi gazdasági szaksajtó és a közösségi média tartalmaiból is. Ráadásul a megrendelők az archívumok duzzasztásán túl üzleti előnyöket is szerezhetnek a speciális sajtófigyelés révén.

2013-at még csak 200 millió forint körüli árbevétellel zárta a vállalat, azonban 2014-ben esélyes, hogy eléri a 300 milliót, köszönhetően sikeres szakfordítói üzletáguknak és a PressMonitor névre hallgató fejlesztésüknek - olvasható a szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményben.

Sajtófigyelést és -elemzést általában azért rendelnek a cégek, hogy a róluk szóló magyar híreket összegyűjtsék és archiválják. Természetesen sok vállalkozás alkalmaz sajtófigyelést azért is, hogy idejében tudjon reagálni az őket érintő hírekre, esetleg értesüljön iparági információkról, vagy a versenytársak ügyeiről. "Ennél azonban sokkal több érték rejlik a média által kínált tartalomban, főleg ha kilépünk a nemzetközi médiatérbe" - állítja Szalay-Berzeviczy András, a cég ügyvezetője.

Saját fejlesztésük, a PressMonitor több mint 80 ezer kül- és belföldi online, nyomtatott és elektronikus hírforrás, valamint szerteágazó közösségi médiatartalom személyre szabott szemlézését és elemzését teszi lehetővé. Az eszköz segítségével jövőbeni döntések (gazdasági, politikai, diplomáciai természetű folyamatok) is megalapozhatók. A nemzetközi média országokra, nyelvekre, iparágakra való szűkítése, intelligens indexálása és pontos kulcsszavas keresése immár lehetővé teszi a célpiacok szegmentált figyelését és elemzését.

Az idegen nyelvű médiatartalmakból kinyert információk értelmezését, nyelvi közvetítését pedig a szoftverbe integrált nyelvtechnológiai megoldások, valamint a cég felkészült sajtófordítói stábja szavatolja. Nagyszámú nemzetközi hírügynökségi tartalom elérésével is megelőzik a hagyományos médiafelületeken megjelenő sajtóhíreket, nem beszélve olyan lokális - előfizetéshez vagy regisztrációhoz kötött, úgynevezett "láthatatlan tartalmakról" - amelyek szintén sok értékes információt árulnak el egy távoli piac üzleti környezetéről.

"Ezen felül szemlézzük a legnagyobb nemzetközi üzleti információs adatbázisokat is. Legyen szó importigényekről, közbeszerzési kiírásokról, pályázatok figyeléséről vagy jogszabályi változásokról, a korai előrejelzés mindenképpen értékes versenyelőnyt biztosíthat az ügyfelek számára. Főleg, ha mindez az információhalmaz széles vertikumból, de személyre szabottan és a felhasználó nyelvén történik" - folytatja Szalay-Berzeviczy.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. november 20-21.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

IT Manager
[2019-08-06]
Projektmenedzser
[2019-08-06]
tovább  
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!