mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kaprinay Zoltán
Kaprinay Zoltán
Bónusz Brigád
alapító, vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Reptéri DOOH
2014-11-07 10:58 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A British Gas által kínált Hive Active Heating szolgáltatás különleges digitális outdoor kampánnyal készül a fűtési szezonra.

A PSI ügynökséggel és az out-of-home specialista Liveposterrel karöltve megalkotott digitális plakát célközönségét a külföldről repülővel hazaérkező brit lakosok alkotják - közölte a Pioneering Out-of-Home.

A londoni Heathrow repülőtérre kihelyezett reklámeszköz speciális üzenetet dedikál minden egyes járatnak. Pl. Malagából hazatérőket az alábbi szöveggel fogadja: "Keep the Malaga mood with Hive Active Heating." A hirdetett szolgáltatás lényege egy mobileszközökkel/PC-vel szabályozható fűtési rendszer.

A PSI és a Liveposter digitális megoldása nem London specifikus. Elérhető a márkák számára Dubajban, Szingapúrban, Isztambulban, New Yorkban, Barcelonában, Moszkvában és Frankfurban is. A Liveposter Aiports névre keresztelt szolgáltatás kompatiblissá tehető a menetrendekkel és az időjárással is.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


SHR% (közönségarány)

Break

Béta együttható

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!