mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kosár Zoltán
Kosár Zoltán
Media Balance Kft.
értékesítési igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Telefonfülke ambient Angliából
2014-11-25 16:15 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Nemcsak a szigetországban közkedvelt Monty Python legújabb DVD-jét a már védjegynek számító 'Foot of Cupid'-dal hirdetik.



A Monty Python népszerűsítésére nemcsak a kreativitást, de a közösségi médiát is bevetették a kampányt megvalósító ügynökségek. A munkálatokban az MJ Media, a Posterscope és a JCDecaux vettek részt. A köztéren a szinte már kifutóban lévő telefonfülkéknek adtak új értelmet a kampány kivitelezői, így a járókelők szinte szó szerint belebotlottak Kupidó lábfejébe / Foot of Cupid/.


Ehhez társul még egy masszív közösségi média megjelenés is. Az első lépcsőben a szervezők az embereket próbálják arra rábírni, hogy a Monty Python védjegye előtt szelfit készítsenek, amelyet ha megosztanak, akkor nyereményekben részesülnek. A kreatív ambient még egy hétig tekinthető meg a szigetországban - olvasható a Pioneering Out-of-Home oldalán.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!