mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Bíró Gábor
Bíró Gábor
Mediabrands
Operatív igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Sándor Imre díjban részesültek a legjobb hírnév- és kommunikációs kampányok
2014-11-26 15:05 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Alapítása óta harmadik alkalommal adta át a Magyar PR Szövetség a legjobb hírnévmenedzsment és kommunikációs kampányoknak járó díjat.

Idén először kommunikációs ügynökségek mellett vállalatok is pályázhattak. A tizenkét pályázó összesen tizenhat munkát nyújtott be, melyből négy hírnévmenedzsment témájú, míg a többi PR, kommunikációs kampányokat bemutató anyag volt. A pályamunkák a kommunikációs feladatok kihívásainak széles tárházát vonultatták fel, olyan témákban, mint edukációs és felvilágosító célokat szolgáló kampányok, intézmények és webes felületek ismertségét növelő munkák, de egészen különös társadalmi felelősségvállalási célokat is szolgáló pályamunkák között válogatott a szakmai zsűri.


A szakmai zsűri hét szempont szerint értékelte a pályázatokat, melyek közül kiemelt figyelmet fordított minden esetben a választott stratégiára, annak gyakorlati megvalósítására és a kommunikációs eszközök használatára, minőségére. A pályamunkák a versenyszféra széles spektrumát felölelő, legkülönbözőbb szegmensekből érkeztek - olvasható a szövetség közleményében.

A zsűri értékelése szerint minden pályázat megfelelt, így heten részesültek elismerő oklevélben és ugyancsak heten Sándor Imre díjban. Fődíjban részesült a K&H csoport kommunikációs kampánya, mely a jövő társadalmának tudatosabb pénzügyi döntéseit célozza. Hírnévmenedzsment fődíjban részesült az LA Communications munkája, mely a Sanoma csoport felvásárlása körüli kommunikációs kihívásokat irányította.

"A pályázat idei anyagai is bizonyították, hogy mennyire fontos a körültekintő és helyes stratégia megválasztása, melynek sikeres megvalósítása a gondosan meghatározott eszközhasználattal valósul meg" - összegezte a zsűri értékelését Mayer Zsolt, az MPRSZ Alelnöke, a Sándor Imre díj zsűri elnöke.

A zsűri tagjai között volt Bodó Teodóra, a Provident Pénzügyi Zrt. PR-vezetője, Egyházi Nikoletta, az E.ON Hungária Zrt. vállalati kommunikációs vezetője, Román Balázs, a Kreatív főszerkesztője, valamint Török Diána, a Médiapiac főszerkesztője.

A Sándor Imre PR-díj 2014 pályázóinak és díjazottainak teljes listája az alábbiakban olvasható:
/a csoportosításokon belül betűrendi sorrendben/

Hírnévmenedzsment kategória
Fődíj:
 
  • LA Communications: A Sanoma felvásárlása

Sándor Imre PR-díj:
 
  • PS:Provocative: Hírnévmenedzsment a Sony Magyarország számára

Shortlist:
 
  • ArvaliCom: Egészségügyi-szépségipari szakértői "branding", avagy hogy tegyünk vezető szereplővé egy plasztikai sebészt a médiában
  • SAKKOM Interaktív: Szezonális médiafoglalás - Szállás.hu

Kommunikációs kampány kategória
Fődíj:
 
  • K&H Csoport: Játékos pénzügyekkel a jövő társadalmának tudatosabb pénzügyi döntéseiért

Sándor Imre PR-díj:
 
  • Café PR: Táncolj az esküvőmön!
  • Ferling PR: Harkányfürdő, a gyógyító ölelés - Magyarország kiemelkedő fürdővárosának és gyógyvizének újrapozicionálása Magyarországon és a déli határ mentén
  • Front Page Communications: 150 éves a magyar tőzsde - jótékonysági árverés
  • PS:PRovocative: Fantoly Nikolett pályakezdése az Emberi Hang című monodrámában
  • PS:PRovocative: G Data weboldal és szakmai blog
  • Uniomedia Zrt.: Aegon Országos Kármegelőzés Program

Shortlist:
 
  • ArvaliCom és Human Dialog: Az Országos Mentőszolgálat Alapítvány edukációs kampánya
  • Hegyvidéki Sportcsarnok és Sportközpont: Legyél Te is MOM Sport Angyal!
  • Hotel Club Siófok: Világesemény szervezése egy sportág újraegyesítése céljából
  • KRQ Communications: Hegymánia - SPAR Everest Expedíció
  • SAKKOM Interaktív: Papírmentes nap - Mindenki lehet egy kicsit hős!



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!