mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Eszes Tamás, főiskolai tanár...
Dr. Eszes István
Budapesti Gazdasági Főiskola
főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Megújul a Telekom és a T-Systems gyakornoki programja
2014-12-17 13:08 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Február 1-től összevonásra kerül és megújul a két vállalat gyakornoki programja.

A Telekom - T-Systems Gyakornoki Program az aktív, nappali hallgatói jogviszonnyal rendelkező, diákok jelentkezését várja, akik BSc vagy BA, vagy MSc és MA szintű oktatásban vesznek részt. Az ország egyik legismertebb és legkeresettebb gyakornoki programjában így már mintegy 500 fiatal vesz részt egy időben.

Somorjai Éva humán erőforrás vezérigazgató-helyettes elmondta: "Azzal, hogy a vállalatcsoporton belül egységesítettük a gyakornoki programot, a hallgatók még többféle területen próbálhatják ki magukat, és újabb, hosszabb távú tapasztalatszerzési és pénzkereseti lehetőségek nyíltnak meg előttük. A gyakornoki programba azokat a fiatalokat és leendő kollégáinkat keressük, akik azon felül, amit az iskolában elsajátítottak, kreatív, egyedi gondolkodásukkal, egyéniségükkel, attitűdjükkel is hozzá tudnak járulni a cég sikereihez. Ezek az emberek teszik kiemelkedővé a Telekom és a T-Systems közösségét."

A korábbi gyakorlattal ellentétben, nemcsak félévente, hanem egész éven át, folyamatosan lehet jelentkezni a Telekom Csoporthoz gyakornoknak. A megújult programban a gyakornokok minimum 3 hónapig, maximum akár az aktív hallgatói jogviszony végéig, dolgozhatnak a cégnél - áll a vállalati kommünikében.

A program orientációval indul, mely segíti a vállalati kultúrába való beilleszkedést és az új munkakörnyezet megismerését, ezt követően pedig szakmai területükre kerülnek a hallgatók, ahol konkrét, projektszerű feladatokban vehetnek részt.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!