mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hampuk Richárd
Hampuk Richárd
Eurolex Consulting Media & PR
Account Manager


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Picasso ambient Budapesten
2015-01-06 15:00 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A híres festő egyik képét festették annak az elektromos autónak az oldalára, amellyel egy balatoni kiállítást népszerűsítenek a fővárosban.



Az elektromos kocsira azért került a katalán festő képe, mert 2015-elején, Balatonfüreden Picasso-kiállítás nyílik. A sajátos járműreklám folytatása annak a kampánysorozatnak, amelyet még tavasszal indítottak, akkor József Attila versei kerültek egy Ford oldalára, a magyar költészet napja alkalmából (április 11.), majd a forint születésnapján (augusztus 1.), Ady Endre, Mi urunk a pénz című versét festették egy autó oldalára.

A járművekkel olyan helyeken próbálták reklámozni a magyar kultúrát, ahol egyébként nem igazán találkozhatunk hirdetésekkel. A dugókban, piros lámpáknál, a néhány másodperces nyugalmat próbálták kihasználni arra, hogy felhívják a figyelmet egy-egy művészre, alkotásra.

Éskovács Péter, a kampány egyik szervezője elmondta:a kultúra és a járművek arculatának átszabása egyébként nem új keletű. A Renault korábban Harlequin mintásra festette elektromos autóját, hogy egy milánói Picasso-kiállítást reklámozzon. A Range Rover pedig Bulgáriában festetett Picasso-mintákat az autóra, mielőtt megnyitották volna a kiállítást.


Mint azt a szervezők elmondták:azért a Fox Autorent kölcsönző járművére festették Picasso alkotását, mert így maguk a turisták válhatnak reklámhordozóvá. A decemberi, karácsonyi-szilveszteri időszakban rengeteg turista érkezik Magyarországra repülővel. Aki ezt az autót kölcsönzi ki a reptéren, az azt is "vállalja", hogy a belvárosban a balatoni kiállítást is hirdeti.

Az autót egyébként december elején matricázták fel, akkor a karácsonyi karitatív akciókban segített a jármű. A turisták körében is népszerű Mikulásgyár (56-osok tere) és az idén elsőként felállított Sütigyár (Deák tér) között hozta-vitte az önkénteseket a jármű. A karácsonyi időszak után, az autó visszakapta eredeti funkcióját és külföldieket szállít a belvárosban - áll a szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményben.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!